Behöver du hjälp? Fyll i detta formulär så besvarar vi din fråga så snart som möjligt.

Porfyrgatan 8, 254 68 HELSINGBORG

kontakta-oss

 

Vanliga frågor

  1. Kontrollera din skräppost i mejlen. 
  2. Om du ändå inte hittar mejlet med betalningsbekräftelsen bör du kontakta vårt kundtjänstteam.

Alla typer av felaktiga debiteringar kommer att annulleras nästföljande dag om de har skett utanför kundtjänstens arbetstider. Om den av någon oförutsedd anledning inte har annullerats kommer vi att annullera den så snart vi börjar bearbeta beställningen. Pengarna betalas tillbaka via den betalningsmetod du önskar.

  1. Du bör dubbelkolla att de betalningsuppgifter du angett stämmer. Kontakta din bank om det skulle behövas.
  2. Om betalningen fortfarande inte går igenom ber vi dig att kontakta vår kundtjänst och skicka en skärmdump till oss som visar felmeddelandet under betalningsprocessen.
  3. Om du valde PayPal som betalningsalternativ ber vi dig kontrollera att de angivna faktura- och leveransadresserna stämmer.

Följ oss på Facebook